Traveller's Log
Mostanában beleütköztem néhány Python játékba, de mindezidáig csak ez futott le rendesen. A játék limitálva van, a napszakok váltakozásának számára, ha elérünk bizonyos számú napszakot, elérjük az időlimitet, és egy hibaüzenettel ez is kilép. Muszáj voltam beleírni a kódba még néhány napszakot, hogy normálisan végig lehessen vinni. Ez a régi szép időket juttatja eszembe, amikor játékok kódjait javítgattam. A játékban egyébként körülbelül nagyon kevés dolog működik rendesen, például ha meghalunk, nem igazán történik semmi, megmarad mindenünk, és újraéledünk. A játék készítője elég sokat bíbelődött bizonyos háttértörténetek kidolgozásával, aminek, mondjuk, semmi ráhatása nincs a játékra, ami igazából nem túl bonyolult: néhány fajta terepen sétálgathatunk "walk", ezek között a "warp" paranccsal tudunk váltani, vehetünk fegyvereket is "trade", először kardot a banditák ellen, aztán pajzsot, térképet, mágikus nyílvesszőt, ezeknek sincs túl sok hasznuk, de ki lehet próbálgatni őket. A legjobb módszer, miután kiütöttük a kódból a kevés napszak miatti leállást, ha megkeressük a "warp"-pal a "road" tereptípust, ott belépünk a labirintusba, mert ott menet közben viszonylag sok pénzt találunk, "freeze"-zel lefagyasztjuk a "snadwick"-eket, és nem megyünk be a fogadókba (vagy bemegyünk, tök mindegy), és a mászkálással elérjük a 100 aranyat, és megnyerhetjük a játékot. A játék az IFComp versenyen utolsó helyezést ért el, néha csak körülbelül lehet érteni, mit akar tőlünk, de nekem nagyon kellemes estét okozott, annál is inkább, mert Python-ban van írva, és nem túl bonyolult a kódja. Egyébként csak kóddal együtt érdemes nekikezdeni, bár, ha fent van a Python, biztosan kódszerkesztő is akad...